ניהול פניות – איך הוא צריך להתבצע בצורה היעילה ביותר

כל עסק מנהל כמה ערוצי תקשורת שונים עם הלקוחות שלו – בטלפון, במייל, דרך רשתות חברתיות, טפסים באתר, הודעות טקסט ועוד.

ריבוי הפניות בערוצי תקשורת שונים יכול בקלות ליצור בלבול, פספוס של הזמנות ושאלות של לקוחות ולבסוף – אובדן הכנסה. אז איך אפשר לנהל ביעילות פניות של לקוחות אל העסק?

מערכת ניהול פניות – כל ערוצי התקשורת במקום אחד

כדי להתגבר על הקושי בניהול פניות של לקוחות מערוצי תקשורת כה רבים, הומצאה מערכת ניהול פניות, שמטרתה העיקרית היא לרכז פניות שונות של אותו לקוח באותו מקום. ככה אפשר:

  • למצוא במקום אחד את כל הפעילות העסקית של אותו לקוח עם העסק שלכם
  • למצוא את כל הפניות שלו בערוצי התקשורת השונים אתכם במקום אחד
  • למצוא במקום אחד את כל השאלות ששאל והתשובות שקיבל מהצוות שלכם
  • לראות במה הוא מתעניין מתוך השירותים והמוצרים שלכם
  • לבחור את צורת התקשורת המתאימה לו ביותר
  • לבחור את האופן המתאים ביותר להציע לו מוצרים ושירותים שלכם
  • למקסם את היכולת שלכם למכור! לקריאה אודות CRM לעסקים קטנים

פונקציות נוספות של מערכת ניהול פניות

נוסף על כל זה, מערכת טובה לניהול פניות יכולה גם לנהל עבורכם מאגר לקוחות ותיקי לקוח, כך שיוכלו לבצע כל פעולה הקשורה לאותו לקוח במקום אחד- גם לחייב אותו בכ"א וגם:

  • לבצע פעולות ותהליכים אוטומטיים, המשפרים ומייעלים תהלייכם שונים בעסק וכן מונעים טעויות.
  • לנהל יומן משימות, אירועים ופגישות, עם אפשרויות סינון מתקדמות, הגדרות מתקדמות, שילוב יומני גוגל קלנדר ועוד.
  • לנהל משימות ומעקב ביצוע, באופן יעיל שלא משאיר שום דבר ליד המקרה, אלא מאפשר לכם להתעדכן בזמן אמת לגבי עמידה איכותית ביעדים ומדדי ביצוע מרכזיים.
  • לבצע שליחה של סמס ומיילים ללקוחות יחידים או למספר לקוחות בו זמנית, תוך תיעוד אוטומטי של ההתקשרות, כולל אפשרות ניהול תבניות קבועות עם שדות דינמיים כמו שם הנמען, שם הפונה, טלפון הפונה ועוד.
  • להגדיר תהליכי עבודה, משימות, תהליכים אוטומטיים מותאמים אישית וסטטוסים של לקוחות באופן ידני, או באופן אוטומטי – לפי העדפה שלכם.
  • ובעיקר – להפיק דוחות המספקים להנהלת הארגון שפע של ידע חיוני, לצורך הפקת לקחים, שיפור והתייעלות במישורים מגונים.

לסיכום, מערכת ניהול פניות היא כלי חיוני עבור עסקים שהתקשורת עם לקוחות מרובים היא אלמנט חיוני בהצלחה שלהם. רוצים להכיר את הכלים המתקדמים שלנו לניהול פניות? דברו איתנו ונשמח לעזור! למידע בנושא מערכת CRM

Blogging
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חלביות: סוגים שונים של חלביות, יישומים וטיפים לבחירת החלביות המתאימות
מוצרי חלב ממלאים תפקיד משמעותי בתזונה שלנו, מספקים רכיבי תזונה חיוניים ומוסיפים טעם ועושר למנות...
קרא עוד »
יול 06, 2023
מאזניים
אחד המכשירים החשובים ביורת שאנחנו מוצאים בכל חנות שבה מוכרים מוצרים בתפזורת או כאלה שאנחנו חייבים...
קרא עוד »
אוג 17, 2022
במה שונים כסאות משרדיים ארגונומיים מכסאות משרדיים סטנדרטיים מבחינת עיצוב ופונקציונליות?
כסאות משרדיים ארגונומיים נועדו לספק נוחות, תמיכה ורווחה טובה יותר עבור אנשים המבלים שעות ארוכות...
קרא עוד »
ספט 03, 2023