משווק דיגיטלי הוא מישהו שמשתמש בשיווק דיגיטלי כדי לקדם חברה או מוצר. שיווק דיגיטלי כולל מדיה חברתית, אופטימיזציה למנועי חיפוש, שיווק בדוא"ל וסוגים רבים אחרים של פרסום.

ישנם סוגים שונים של משווקים דיגיטליים (למשל, SEO, SEM, מדיה חברתית) ולכל סוג יש סט מיומנויות משלו שהם משתמשים בהם כדי לשווק את המוצר או השירות שלהם.

המשווק הדיגיטלי הוא זה שאחראי על יצירת אסטרטגיה שיווקית והטמעתה בערוצים הדיגיטליים. הם עובדים עם מדיה חברתית, שיווק בדואר אלקטרוני, שיווק תוכן ואופטימיזציה למנועי חיפוש כדי לוודא שאתר החברה מדורג היטב בערוצים אלו.

משווקים דיגיטליים צריכים להיות יצירתיים כשהם מגיעים עם תוכן לאתרים ולערוצי המדיה החברתית שלהם כדי למשוך יותר צופים ולהגדיל את המכירות. הם גם צריכים להיות בקיאים במגמות האחרונות בשיווק דיגיטלי כדי להישאר תחרותיים בתחום.

קראו על בניית אתר סחר>>>

אתר מסחר אלקטרוני הוא אתר שמוכר סחורות ושירותים באינטרנט. המונח מתייחס גם לחנות מקוונת המוכרת מוצרים דרך האינטרנט.

ישנם סוגים רבים ושונים של אתרי מסחר אלקטרוני, כולל אתרי מכירות פומביות ואתרי קמעונאות.

  1. השלב הראשון ביצירת אתר מסחר אלקטרוני הוא להחליט על סוג העסק שברצונך לנהל, סוג המוצר או השירות שתמכור, ואיזה אמצעי תשלום תקבל.
  2. השלב השני הוא להחליט כיצד הלקוחות שלך ישלמו עבור הרכישות שלהם באתר שלך. זה יכול לכלול קבלת כרטיסי אשראי או צורות אחרות של תשלומים דיגיטליים כגון PayPal או Apple Pay.
  3. השלב השלישי הוא החלטה כיצד תרצה שתהליך התשלום של האתר שלך יעבוד: האם תרצה שלקוחות ירשמו לפני.
  4. השלב הרביעי והחשוב לא פחות הוא קידום אתר הסחר שלך וזאת על ידי משווק דיגיטלי המתמחה באופטימיזציה לאתרים – SEO.

כל עסק שרוצה שישימו אליו לב באינטרנט צריך קידום אתרים עוצמתי להבטיח שהאתר שלך יהיה גלוי בעמוד הראשון של תוצאות מנועי החיפוש.
לכן התשובה היא כן, משווק דיגיטלי אשר מתמקצע בייעוץ קידום אתרים– SEO אכן יוכל לקדם את אתר הסחר שלך.