העתיד של הרכבים החשמליים

העולם צועד אל עבר מצב שבו לא יהיו יותר מכוניות על הכביש המונעות מדלק, סולר או גז, זאת בכדי להפחית את זיהום האוויר המופק ממנועי בנזין, סולר ואפילו גז. הרכבים החשמליים הבאים להחליף אותן, הם העתיד התחבורתי של העולם כולו.

העתיד של הרכבים החשמליים |

המצב המעולה, שבו העולם צועד אל עבר נהיגה ברכבים חשמליים בלבד, הוא בשורה מעולם לא רק לנהגים אלא ובעיקר, לבני האדם החיים מעל פני הכדור. מחלות שונות ומשונות היו נמנעות אם כבר לפני המון שנים היו מיישמים דבר זה ומביאים אל חיינו את המכוניות החשמליות.

כל אחד מאיתנו רוצה שהוא, ילדיו ומשפחתו וסביבתו, ינשמו אוויר צח ונקי יותר, אשר יביאו את מצב בריאותינו למקום הרבה יותר טוב מכפי שהוא נמצא במצב כזה שבו רוב המכוניות עדיין ממונעות עם בבנזין וסולר.

עמדת טעינה לרכב חשמלי הן ציבוריות ופרטיות. כל משתמש יכול להתקין תחנת טעינה בחניה האישית שלו או הקהילתי שלו, כל עוד היא מתבצעת על ידי איש מקצוע מוסמך ועומד בכל הדרישות החוקיות.

איפה אפשר לטעון מכוניות חשמליות? |

למעשה, ההערכה היא כי 70% מכל הטעינות, מתבצעות בבית ובעבודה. בכל מקרה, אם אתם צריכים להטעין את המכונית בכביש, רשת אספקת החשמל גדלה מדי יום. 

באיחוד האירופי קיימות כיום כמאה אלף תחנות טעינה ועד שנת 2025 הנציבות האירופית צופה כי נתון זה יגדל פי 20 – עד 2 מיליון תחנות. מדהים.

כמה זמן לוקח להטעין רכב חשמלי? |

זמן הטעינה יורד גם הוא בהדרגה. לדוגמה, SEAT el-Born יציג טווח של 420 ק"מ לאחר הטעינה במשך 47 דקות בלבד. נוסף על כך, יישום נקודות טעינה מהירות במיוחד יטעין את הסוללות במלואן תוך עשר דקות בלבד. 

כדי להקל על נסיעות ארוכות, בשנה הבאה תהיה באירופה רשת של 400 תחנות טעינה מהירות (350 קילוואט) הממוקמות כל 120 ק"מ וישמשו את משתמשי הדרכים בדיוק כתחנות דלק כיום. העולם מתקדם במהירות למקום טוב יותר שבו רוב כלי הרכב יהיו חשמליים וזו הבשורה הטובה ביותר.

כל המידע על רכבים חשמליים נמצא במגזין החשמלי שהכנו במיוחד עבורכם לחצו ev magazin

Blogging
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לוחות גרפיים וואקום
אם אתם כבר בעניין של ציור על לוחות גרפיים, אולי כדאי שתעשו זאת עם אלה של וואקום. אחת מחברות לוחות...
קרא עוד »
אפר 27, 2022
crm לעסקים קטנים – לייעול העסק
בחירת מערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM) הנכונה עבור העסק הקטן שלך היא החלטה קריטית שיכולה להשפיע באופן...
קרא עוד »
ספט 24, 2023
עזרה בכתיבה אקדמית – מי יעזור לכם?
כתיבת עבודה אקדמית היא לא דבר קל. גם מי שמצליח לנסח את עצמו היטב ולהעלות על הכתב טקסטים מסוגים שונים,...
קרא עוד »
ספט 10, 2020