חנות וירטואלית או חנות פיזית? למה לא שתיהן!

חנות וירטואלית

לא מעט אנשים שיש להם חנויות פיזיות בתחומים שונים, מתלבטים בשנים האחרונות האם להמשיך ולהפעיל את החנות או לעבור ולעבוד אך ורק אונליין, דילמה הפוכה עומדת בפני מי שיש לו חנות פיזית ותוהה האם בכלל הוא צריך להפעיל ביחד איתה חנות אונליין.

התשובה בשני המקרים היא, עדיף להחזיק את שתי האופציות ולא רק אופציה אחת. אף על פי שזה נראה אולי יותר פשוט, בוודאי יותר זול, הרי מוטב להחזיק לצד חנות פיזית גם חנות וירטואלית, בוודאי אם יש אפשרות כזו. כפי שנוכל לראות, זה יכול רק לעשות טוב לעסק, זה יכול רק להרחיב את קהל הלקוחות שלו.

לפני שאנחנו נסביר מדוע נכון להשתמש בשתי האופציות, חשוב להדגיש כאן נקודה מהותית והיא, הבחירה להקים חנות וירטואלית, בדרך כלל נובעת מתוך הבנה שזה כורח המציאות, כלומר, היום אי אפשר בלי זה. אך זה מחייב גם התאמות מסוימות, למשל, בכל מה שקשור לניהול המערכת, שירות עבור הגולשים ועוד.

למה אנחנו צריכים את שתיהן?

ההסבר לכך הוא מאוד פשוט, אם אנחנו רוצים שלקוחות ממקומות שונים ירכשו אצלנו מוצרים ושירותים, הרי שאנחנו לא יכולים להסתפק אך ורק בחנות פיזית וצריך לבצע הקמת חנות אינטרנטית. הרי ברור שלקוח שמתגורר רחוק לא יעשה את כל הדרך בשביל לקנות אצלנו. כלכלית זה לא ישתלם לו. מצידנו, זה לא תמיד אפשרי להקים עוד חנויות במקומות אחרים, אנחנו לא תמיד יכולים להחזיק רשת שלמה של חנויות. לכן האופציה של חנות וירטואלית עונה על הצורך לשרת לקוחות שמתגוררים רחוק.

למה אנחנו צריכים חנות פיזית? שכן יש מקרים בהם לקוחות, בעיקר מבוגרים, אשר יעדיפו להגיע לחנות ולא לבצע רכישות דרך האינטרנט, בהכרח.

Blogging
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך בוחרים חומרים לביצוע איטום גגות?
בכל הנוגע לאיטום גגות יש חשיבות מכרעת לבחירת החומרים המתאימים על מנת להבטיח הגנה ארוכת טווח ויעילה...
קרא עוד »
יול 11, 2023
פיתוח מוצרים – איך זה מתבצע?
יזם בתחילת דרכו שעלה במוחו רעיון למוצר חדש צריך לעבור תהליך של פיתוח מוצרים. התהליך הזה מתחיל בבחינת...
קרא עוד »
אפר 03, 2022
מה זה בדיקת תוכנה והאם זה תחום השמור רק להייטק?
עולם בדיקת התוכנה טומן בחובו חיפוש אחר באגים ותקלות שעלולות לצוץ בתוכנה מכל סוג. התחום הזה נפוץ בעולם...
קרא עוד »
דצמ 02, 2020