מהי קרינה אלקטרומגנטית?

קרינה אלקטרומגנטית

קרינה אלקטרומגנטית היא הפרעה אשר נגרמת באופן קבוע וסיסטמטית בשדה החשמלי והמגנטי. הקרינה הזו אינה נותרת במקומה אלא מתפשטת גם בחלל ונקראת גל אלקטרומגנטי.

אופן הפעולה של קרינה אלקטרומגנטית

החלק הקדמי של הגל של הקרינה האלקטרומגנטית מתקדם במהירות האור בדרך המהירה והקצרה ביותר ובקצב זהה לאורך זמן. קרינה אלקטרומגנטית מתפשטת בשני נתיבים ויש לה תכונות ייחודיות כמו לפוטונים של שטף חלקיקים כמו מיקום, רמת הצפיפות כיוון אחיד שנקבע מראש ובעלת יכולת של תנועה.

לקרינה האלקטרומגנטית יש תכונות כמו לפוטונים מצד אחד ומצד שני היא מתנהלת בצורה האופיינית לגל כמו התאבנות, רציפות ועקיפה שאינן בדרך כלל כמו של אורך כל, עוצמתיות ותדירות הופעת הגל.

בפעילות האלקטרומגנטית, הקרינה מעבירה את האנרגיה ומשתלבת עם חומרים נוספים כדי לעורר אלקטרונים, או לחמם חומר ספציפי הקיים במקום זה. הגלים האלקטרומגנטיים הם אלו שיוצרים תהודה שקיימת בין קרקעית כדור הארץ לבין היונוספרה אם מתרחש מצב שבו נוצרת פריקה של ברק באחת הנקודות על פני הגלובוס.

בדיקת קרינה אלקטרומגנטית

אנחנו מוקפים בקרינה אלקטרומגנטית אשר נובעת מקווי מתח גבוה שנמצאים בסביבת המשרד או הבית והם עלולים להשפיע על כל אדם ולגרום אף למחלות קשות כמו סרטן. לכן חשוב מאד לבצע אחד לתקופה מדידה של קרינה אלקטרומגנטית בסביבה הקרובה כדי שבמידת הצורך הנושא יטופל. קראו בהרחבה על מיגון קרינה אלקטרומגנטית!

קרינה אלקטרומגנטית קיימת במכשירי חשמל ביתיים, WIFI מכשירי אל פסק, ארונות חשמל, קווי מתח גבוה ועוד. לאור המסוכנות של קרינה זו, גופים רבים כמו בתי ספר, מוסדות, גני ילדים, בניני משרדים, שכונות מגורים ועוד, מזמינים אחת לתקופה מומחים בתחום זה אשר יבצעו בדיקה בכל המרחב הציבורי כדי לבצע מדידות מדויקות במיקומים השונים.

Blogging
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
המקומות שאתם חייבים לבקר בהם
אם אתם בדיוק מתכננים את החופשה הבאה שלכם, ולא בטוחים לאיזה יעד כדאי להגיע, ריכזנו בעבורכם כמה יעדים...
קרא עוד »
מרץ 15, 2020
מה לומדים בקורס פתיחת תלתלים?
קורס פתיחת תלתלים בדרך כלל מלמד אנשים את האמנות והמדע של פתיחת תלתלים קבועים או יצירת גלים...
קרא עוד »
ספט 13, 2023
איפה אפשר לקנות מתלים לנייר טואלט בכמות גדולה לעסק?
כאשר מדובר ברכישת מתלים לנייר טואלט בכמויות גדולות עבור העסק שלך, קיימות מספר אפשרויות זמינות. רכישה...
קרא עוד »
אוג 17, 2023