פיתוח מוצר – כיצד בוחרים צוות לפיתוח מוצר

אחד השלבים החשובים ביותר בתהליך עבודה של בתי עסק אשר מייצרים מוצרים בעצמם, הוא השלב של פיתוח המוצר.

זה שלב חשוב, מאחר ובמובנים רבים הוא מגדיר את האופן בו תהליך העבודה יתבצע ובסופו את המוצר אשר יוצע למכירה, בין אם זה ללקוחות פרטיים ובין אם זה לספקים, בעלי מקצוע ועוד. צריך לומר, זה נכון לגבי כל מוצר, כולל מוצרים שאינם פיזיים, למשל תוכנות או מערכות הפעלה. גם כאן, יש צורך לייצר תהליך של פיתוח מוצר אשר יבשיל בסופו של דבר לייצור ושיווק.

השאלה היא, כיצד בוחרים מומחים לפיתוח מוצר. ישנן חברות שבוחרות להעסיק אנשי מקצוע באופן רגיל, קרי בתור שכירים. הם עובדים של החברה ודואגים לפתח מוצר, לשדרג ולשפר אותו כל הזמן. לעומת זאת, ישנן חברות שמעדיפות לעבוד עם גורמים חיצוניים, מיקור חוץ. מפתחים שעובדים כעצמאיים, ועוזרים לחברות שונות לפתח מוצרים על פי הצרכים שלהן. שתי האופציות טובות, וכל אחד בוחר מה נכון מבחינתו בהיבט הכלכלי והמקצועי.

כיצד בוחרים מפתחי מוצרים?

ראשית, צריך לבחון את הידע הטכני שיש להם, על פי מה שהחברה מבקשת לייצר, על פי תחום העיסוק שלה. צריך לבחון מה נדרש ובהתאם לכך לשכור אנשי מקצוע רלוונטיים, בדקו כאן מעצב תעשייתי.

שנית, צריך לבחון את היכולות שלהם לבצע תהליכי עבודה כפי שהחברה מבקשת לייצר, על מנת שהם יוכלו לעמוד בתקציב, על מנת שיוכלו לעמוד בגבולות הזמן שקובעים להם ועוד.

שלישית, חשוב מאוד לבחון את היכולת שלהם להסתכל על הדברים לעומק, בהרחבה, אך גם בצורה יצירתית ומחוץ לקופסא. רק כך אפשר להגיע לתוצאות איכותיות ומיוחדות.

ארבע, חשוב לוודא שהם יודעים ומסוגלים לעבוד בצוות עם בעלי מקצוע אחרים.

Blogging
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תיקון מסך אייפון – האם זה משתלם לנו?
הרבה פעמים כשמתקלקל לנו פריט מסוים, בין אם זה החפץ עצמו ובין אם זה חלק ממנו אנחנו מתלבטים האם לתקן...
קרא עוד »
ספט 25, 2020
בניית כרטיס ביקור דיגיטלי
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא אתר שמציג את הכישורים, הניסיון וההישגים שלך. הוא צריך להיות נקי וקל לניווט. זו...
קרא עוד »
אוג 15, 2022
מעשן מתחיל? 7 אביזרי העישון שכל מעשן חייב לרכוש
כמו בכל תחום בחיים, גם מי שבוחר להיכנס לעולם העישון, צריך לדעת שיש לא מעט אביזרים, אמצעים,...
קרא עוד »
אפר 19, 2020