משיקים מוצר חדש? למה סרטון אנימציה הוא הפתרון עבורכם

סרטון אנימציה למוצר חדש

כל עסק או חברה שואפים להתפתח ולהתקדם כל הזמן, וכך להצליח ליצור עניין בקרב לקוחות הקיימים וכמובן למשוך בדרך הזו גם לקוחות חדשים. לאחר שעמלתם זמן רב על תכנון וייצור של מוצר חדש ואטרקטיבי במיוחד, הגיע הזמן לחשוף אותו לעולם ולהציג את כל היתרונות המצוינים שלו כדי למכור אותו כמה שיותר – וכך בעצם למתג את החברה באופן חיובי ואיכותי.

סרטון טרנדי ומקורי שלא נראה כמותו

במקום לפנות אל אותם ערוצי פרסום בנאליים כמו פירסומות, שילוט, תמונות ברשתות חברתיות או באנרים ברחבי הרשת – צריך למצוא את אותו רעיון פרסומי שיהיה אטרקטיבי ומושך ככל הניתן כדי ליצור את הבאז ההכרחי סביב אותו מוצר חדשני.

מכיוון שקהל הצרכנים הפך להיות בשנים האחרונות הרבה יותר ויזואלי, הדרך הטובה ביותר לחשוף את המוצר החדש היא באמצעות הפקת סרטוני תדמית לכם \ למוצר, סרטונים מקוריים ומיוחדים. כדי להפוך את הסרטון להרבה יותר מושך, מומלץ להפיק סרטון אנימציה טרנדי וצבעוני שיהיה הרבה יותר אטרקטיבי ומעניין עבור קהל הצרכנים.

אפקטים של אנימציה ליצירת עניין והומור

באמצעות שילוב של אנימציה בסרטון ניתן ליצור סרטון ייחודי ומעניין, תוך שילוב של אינספור אפקטים מדליקים. יצירת סרטון באמצעות שחקנים ואביזרים שונים לא ייתן את האפקט של סרטון אנימציה, מכיוון שישנם דברים שלא ניתן לעשות במציאות – אך באמצעות שימוש באפקטים מצוירים ניתן לומר כי השמיים הם הגבול.

לדוגמה אם המוצר משווק תוספי מזון המיועדים לספורטאים, ניתן להעביר את הצגת המוצר ויתרונותיו באמצעות סרטון אנימציה שיהיה משולב עם הרבה מאוד אפקטים, וגם שיהיה מצחיק ומלא בהומור. ניתן לדוגמה לבחור פרה מצוירת שתככב בסרטון אנימציה זה, כאשר ניתן לראות את השפעות התוספים עליה באופן קומי וצבעוני.

> קראו גם על הפקת סרטי תדמית לאוניברסיטאות

סרטון אנימציה – אינסוף אפשרויות

כאמור באמצעות השימוש באפקטים של אנימציה בסרטון, ניתן לערוך כל סרטון באופן חופשי עם המון אפשרויות שניתן לחשוב עליהן. כך ניתן לבחור את העלילה של הסרטון בהתאם לרקע שיהיה, מראה ואופי הדמויות בסרטון, אפקטים מיוחדים וקומיים שניתן לערוך באמצעות המחשב ועוד.

Blogging
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איזה קורס BI כדאי לקחת כדי להשתלב בהייטק?
ישנם קורסים רבים בחוץ שאתה יכול לקחת כדי ללמוד בינה עסקית. עם זאת, השאלה היא איזה מהם מתאים לך? מאמר...
קרא עוד »
פבר 07, 2023
האם מומלץ לישיבות דירקטריון לקחת שירותי תמלול?
שימוש בשירותי תמלול לישיבות דירקטוריון יכול להציע מספר יתרונות, אך האם זה מומלץ תלוי בצרכים ובנסיבות...
קרא עוד »
ספט 04, 2023
האם גם אתם זכאים לפנסיה סוציאלית מגרמניה בגין עבודה בגטאות?
גרמניה נקטה צעדים משמעותיים כדי להכיר ולהעניק פיצוי לאנשים שסבלו במהלך השואה, לרבות אלה שעבדו...
קרא עוד »
ספט 28, 2023