כל עסק מנהל כמה ערוצי תקשורת שונים עם הלקוחות שלו – בטלפון, במייל, דרך רשתות חברתיות, טפסים באתר, הודעות טקסט ועוד.

ריבוי הפניות בערוצי תקשורת שונים יכול בקלות ליצור בלבול, פספוס של הזמנות ושאלות של לקוחות ולבסוף – אובדן הכנסה. אז איך אפשר לנהל ביעילות פניות של לקוחות אל העסק?

מערכת ניהול פניות – כל ערוצי התקשורת במקום אחד

כדי להתגבר על הקושי בניהול פניות של לקוחות מערוצי תקשורת כה רבים, הומצאה מערכת ניהול פניות, שמטרתה העיקרית היא לרכז פניות שונות של אותו לקוח באותו מקום. ככה אפשר:

פונקציות נוספות של מערכת ניהול פניות

נוסף על כל זה, מערכת טובה לניהול פניות יכולה גם לנהל עבורכם מאגר לקוחות ותיקי לקוח, כך שיוכלו לבצע כל פעולה הקשורה לאותו לקוח במקום אחד- גם לחייב אותו בכ"א וגם:

לסיכום, מערכת ניהול פניות היא כלי חיוני עבור עסקים שהתקשורת עם לקוחות מרובים היא אלמנט חיוני בהצלחה שלהם. רוצים להכיר את הכלים המתקדמים שלנו לניהול פניות? דברו איתנו ונשמח לעזור! למידע בנושא מערכת CRM