באופן כללי ליד הוא אדם שהביע עניין במוצר או בשירות שלכם. אבל לא כל הלידים זהים. נסביר על הנושא ונגדיר מהם לידים קרים. 

יצירה שמתחילה בהגדרה

השלב הראשון בתהליך יצירת ליד הוא להגדיר מהו אותו ליד. ניתן לעשות זאת על ידי שימוש בכלי לייצור לידים או על ידי טכניקות שיווקיות אחרות. חשוב להגדיר בצורה מציאותית את צרכי הלקוח ודרישותיו, כמו גם המניעים שלו. לאחר מכן ניתן להשתמש במחולל לידים אוטומטי או בסוכנות שיווק ייעודית. על כל פנים, ליד הוא הצעד הראשון למכירה.

תפוקות ראשוניות של קמפיין שיווקי 

לידים קרים הם החלק החשוב והמכריע ביותר בכל קמפיין שיווקי. הם האותות הראשונים שלקוח ייתן לעסק. על מנת לייצר לידים קרים, עלינו להבין את הצרכים שלהם ולהכין אותם לצעד הבא שלנו לקראת מכירות. 

איך יוצרים לידים איכותיים 

רוב הלידים שמקבלים  בדרך כלל הם קרים. אך תחילה יש בכלל ליצור אותם. יש מספר דרכים ליצור לידים, אך הדרך הנפוצה ביותר היא להשתמש בכלי ליצירת תוכן. כלים נוספים עוזרים לייצר רעיונות לתוכן שמופק בצורת הנעה לפעולה. 

הדרך טובה להשיג לידים היא להשתמש בכלי ליצירת לידים. עם את, רובם אינם ידידותיים במיוחד למשתמש ודורשים הרבה זמן ללמוד. לכן נהוג להיעזר באנשי מקצועי. אך זה לא הכל, ישנן עוד דרכים רבות להשיג לידים חדשים, למשך שיווק בדוא"ל. שליחת הצעה מיוחדת לרשימת הדוא"ל של תוכל להניב לך הרבה לידים קרים

אינספור חברות השתמשו בדוא"ל כדי לשלוח את ההצעות הללו, ורבות מהן הן חברות בעלות מוניטין. בנוסף ישנו שיווק ב-SMS: שימוש במערכות אוטומטיות להודעות טקסט כדי ליצור קשר עם הלקוחות שלך. כדי להשיג תוצאה אפקטיבית, חשוב להפריד בין לידים חמים לבין לידים קרים שיהפכו לחמים, בשלב כלשהו בעתיד. 

קראו על שיווק דיגיטלי >>>