מערכת סולארית ביתית – איך היא עובדת?

לוחות סולאריים לבית

מערכות סולאריות רבות המותקנות בבתים פרטיים עוברות תהליך התקנה וחיבור אל תשתית החשמל הביתית על ידי אנשי מקצוע שתפקידם לוודא שהלוחות הסולאריים אשר בעזרתם מופק החשמל הסולארי הביתי. מכיוון שמדובר בתהליך שדרוש לו ידע מקדים, הנה הסבר על המערכת הסולארית הביתית וכיצד היא עובדת.

מערכת סולארית ביתית – כך בדיוק היא עובדת

בטרם התקנת הלוחות, יגיעו אנשי המקצוע של וולטה סולאר לבדוק את גג הבית שלכם ויעבדו על הנוסחה המדויקת בעבור ניצול מירבי של קרני השמש הפוקדים את ביתכם מדי יום ויום. לאחר הבדיקה הראשונית יידעו אנשי המקצוע להמליץ לכם על הלוחות המתאימים לגג הבית שלכם ומהי רמת ניצול קרני השמש. 

לאחר שסיכמתם והחלטתם על מערכת סולארית ביתית, שלב ההתקנה מתחיל. התקנת לוחות סולאריים בהתאם לגודל הגג שלכם וכמות הצריכה הדרושה לכם, היא זו שתקרב אתכם עוד צעד לקראת עצמאות החשמל הביתי שלכם. 

עם סיום ההתקנה של הלוחות הסולאריים לבית יחל החיבור להזרמת החשמל ממערכת החשמל הסולארי ואל תשתית החשמל הביתי שלכם. כאשר החשמל יתחיל לזרום בתשתית שלכם זהו הרגע בו אתם יכולים לנשום עמוק ולהבין שאתם מקיימים רשת חשמל עצמאית ממש בכוחות עצמכם ובעזרת קרני השמש הנעימות. 

בנוסף לכל זה, אתם בטח תרצו לדעת מה קורה כאשר השמש שוקעת ולא נעשה שימוש בקרני השמש. בדיוק בשביל זה הלוחות הסולאריים בנויים כך שהם יכולים להזרים גם למקומות אחסון, ממש כמו גנרטורים, בכדי לשמור על החשמל אותו תצטרכו בשעות הליל, כאשר לא מתקיימת כל המרה של קרני שמש לחשמל.

לסיכום,

מערכת סולארית ביתית עובדת ישירות מגג הבית שלכם בעזרת קרני השמש ומסייעת לכם לנהל משק בית לגמרי בכוחות עצמכם ובזכות החשמל שהוא במאת האחוזים שלכם.

Blogging
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הבריאות של ספירולינה מתקדמת: סודות הבריאות הבלתי נאמרים שחיפשתם
ספירולינה, המכונה לעתים קרובות "נס מהים", היא מיקרו-אצה עמוסה בחומרים מזינים שכבשה את קהילת הבריאות...
קרא עוד »
אוק 05, 2023
פיתוח אב טיפוס – איך לעשות את זה נכון?
פיתוח יישום אב טיפוס הוא תהליך של בניית אב טיפוס עובד של יישום. מטרת שלב זה היא להעריך את...
קרא עוד »
מאי 02, 2023
האם משתלם לקנות מהארץ סים לאירופה?
רכישת כרטיס סים לאירופה כשאתם בישראל יכולה להיות אופציה נוחה וחסכונית אם אתם מתכננים להשתמש בטלפון...
קרא עוד »
אוק 01, 2023