אחת התוכנות החשובות ביותר בעולם העסקים היא תוכנת פריוריטי. מדובר בתוכנה שעוזרת לנהל את בית העסק בצורה יעילה ונכונה, באופן שיאפשר לבצע תהליכים רחבים וכוללים, בין אם זה בתוך העסק עצמו, בין העובדים השונים המועסקים בו, ובין אם זה אל מול גורמים חיצוניים. 

תוכנה זו מכילה מגוון רחב של פונקציות ופיצ'רים אשר יכולים לתת הרבה מאוד כלים ומידע לעסקים בסדרי גודל שונים. לכן, יש חשיבות לא רק לאופי השימוש בתוכנה, אלא גם לעובדה שאנחנו יכולים ליהנות מתמיכה טכנית רחבה של חברת יישום פריוריטי אשר מספקת לנו את התוכנה. מדובר על תמיכה שיכולה לעזור לנו לבצע את העבודה כמו שאנחנו רוצים. 

מה כוללת התמיכה?

התמיכה הטכנית שאנחנו אמורים לקבל מהחברה ממנה אנו רוכשים את התוכנה כוללת בתוכה מספר דברים. ראשית, היא כוללת התייחסות לכל הנושא של השירות בתוכנה באופן כללי. כל דבר קטן שאנחנו צריכים לדעת, ללמוד על התוכנה, בשביל להבין ולהשתמש בה, הרי שהתמיכה תספק לנו את מה שאנחנו צריכים. 

שנית, תמיכה בפריוריטי תכלול כל תיקון של בעיה ובאגים שעולים בתוכנה. אנחנו צריכים ליצור קשר עם צוות התמיכה בכל פעם כשנוצר באג ויש לנו צורך לתקן אותו. זה נכון גם בכיוון ההפוך, אם נניח אנחנו רוצים לפתח פרמטר מסוים בתוכנה, אז שירות התמיכה אמור לעזור לנו לעשות את זה.